Datele tale personale vor fi folosite strict pentru a-ti face usoara navigarea prin site, pentru a-ti da acces la contul tau si alte situatii care sunt trecute in politică de confidențialitate
Termeni Și Condiții
Vânzarea în Magazinul online se bazează pe Termenii și Condițiile acestui Magazin online, pe care fiecare client trebuie să îi citească înainte de a comanda. Lansarea unei comenzi constituie acceptarea acestor Termeni și Condiții.
Denumire:
S.C. Noble Home S.R.L., cu sediul în Mun. Turda, Jud. Cluj, Înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/1537/2016, având cod fiscal 35949203.
Magazinul este condus de S.C. Noble Home S.R.L. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în întregime, sau orice parte a acestora, în orice moment, fără notificare prealabilă. Clientul nu este obligat de prevederile Termenilor și Condițiilor care au fost modificate după ce comanda a fost făcută. Prin cumpărarea de produse din magazinul nostru, Clientul acceptă acești Termeni și Condiții. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, Clientul este de acord să primească si eventuale materiale promoționale trimise pentru a fi informat cu privire la oferte speciale, produse noi, etc.
Termenii și Condițiile Magazinului on-line:
Persoanele care au capacitate deplină de exercițiu pot fi clienți ai Magazinului.
- Magazinul nostru vinde produse online. Oferim servicii 24/7, 365 de zile pe an. Ca urmare, comenzile pot fi făcute 24/7.
- Toate produsele disponibile în magazinul nostru există pe stoc în depozitul nostru și statusul lor este actualizat în fiecare zi. Cu toate acestea, informațiile cu privire la disponibilitatea produselor pot fi modificate fără notificare prealabilă.
Prețuri:
- Toate prețurile sunt în RON. Prețul brut care conține cota de TVA aplicabilă este indicat împreună cu o descriere completă a produselor. Prețul fiecărui produs specificat atunci când comandă este lansată este obligatoriu și nu se va schimba până la efectuarea plății.
- Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile în Magazin, de a introduce produse noi, de a face și retrage oferte speciale pe site-urile Magazinului sau de a modifica site-urile.
- În cazul produselor care au un preț special, sau al produselor care sunt de vânzare, comenzile vor fi executate în ordinea în care comenzile confirmate au apărut în panoul nostru de vânzări electronice. Numărul articolelor care au un preț special sau se află la vânzare este limitat. Prețurile speciale sunt valabile doar pentru o anumită perioadă de timp. Clientul nu poate pretinde o rambursare, respectiv diferența dintre prețul special și prețul obișnuit, în cazul în care comandă a fost făcută după perioada în care produsul a fost disponibil la un preț
Comenzi:
- Comenzile se fac prin completarea, în mod corect, a formularului de comandă aflat pe site.
- Comenzile pot fi făcute numai de persoanele care s-au înregistrat și dețin un cont la Magazin, sau cei care vor furniza toate informa̧țiile necesare pentru a efectua tranzacția.
- Fiecare comandă făcută de către Client este confirmată – vom trimite un email informând clientul că am primit comanda.
- Magazinul își rezervă dreptul de a verifica comanda. Așadar, perdelele sau draperiile constituite la comanda de către client, în mod personalizat, NU pot fi returnate magazinului. Cat timp acestea nu suferă nici un viciu de producție, fiind într-o stare buna atat din punct de vedere estetic cat și funcțional, nu se va accepta returul acestora.
Livrarea:
- Magazinul execută comenzile în termen de 48 de ore de la efectuarea comenzii sau efectuarea plății. În cazul în care există probleme în executarea comenzii, Clienții vor fi informați imediat cu privire la acest aspect. Prin executarea comenzii se înțelege trimiterea bunurilor clientului.
Returnare și reclamații:
- Vânzătorul ia în considerare cererile și plângerile și oferă informații despre produs oral, în scris, prin e-mail sau format electronic.
- Atunci când efectuează plângeri sau cereri, Clientul ar trebui să utilizeze numărul de ordine al lui/ei sau să furnizeze informațiile necesare pentru identificarea lui/ei.
- Magazinul va răspunde la plângere în termen de cel mult 14 zile lucrătoare din momentul primirii tuturor informațiilor necesare. Răspunsurile pot fi furnizate în aceeași formă în care a fost depusă cererea sau plângerea.
- Rambursarea este posibilă numai în cazul în care toate cerințele prevăzute în acești Termeni și condiții au fost îndeplinite.
- Reclamațiile sunt acceptate prin telefon/fax la numărul tel: ……………. și în scris, la următoarea adresă: ………………..
- Suma Rambursată este prețul produsului minus costul de livrare și costurile de exploatare, cum ar fi costurile de pregătire a mărfurilor pentru transport.
- După ce plângerea / returnarea a fost acceptată, banii se restituie în contul descris în formularul de returnare în termen de 14 zile.
Rezilierea contractului:
În conformitate cu Articolul 9 din Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Vânzătorul va notifica Clientul că el / ea are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Metode de plata:
Magazinul oferă o singura metoda de plata:
- Numerar la livrare – clientul achita produsele în momentul livrării
În cazurile în care Magazinul este obligat să ramburseze banii Clientului plătiți de el / ea în contul Magazinului, această returnare are loc în termen de maximum 14 zile lucrătoare.
Magazinul își rezervă dreptul de a verifica identitatea Clientului care solicită rambursarea. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care Clientul, în ciuda unei cereri trimise la adresa lui / ei de e-mail, nu a indicat contul bancar în care se face plata, sau în cazul în care nu furnizează Magazinului toate datele necesare pentru a efectua plata. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care o astfel de situație rezultă deoarece Clientul a furnizat date cu caracter personal incorecte (nume, adresa) sau numărul de cont incorect.
Jurisdicția
Personalul autorizat al S.C. Noble Home S.R.L. își desfășoară activitatea curentă pe intreg teritoriul României.Totodată, S.C. Noble Home S.R.L. fiind o entitate de cetățenie Romană, este supusă legilor aflate în vigoare pe teritoriul României, acestea fiind cuprinse în următoarele acte normative:Constitutia, Codul Civil, Codul de Procedura Civila, Codul Penal si Codul de Procedura Penala.
Securitate și confidențialitate:
Clienții furnizează în mod voluntar informațiile personale. Datele sunt utilizate numai de către S.C. Noble Home S.R.L. Doar informațiile necesare sunt solicitate și sunt folosite doar pentru a identifica Clientul și a executa comanda. Fiecare Client are dreptul de a vizualiza datele pe care el(ea) le-a furnizat sau le-a actualizat. Fiecare client beneficiază, de asemenea, de drepturile care decurg din Legea cu privire la protecția datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal sunt protejate în conformitate cu Legea nr. 677 din din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, pentru a preveni accesul terțelor persoane.
În cazul în care Clientul este de acord, cu consimțământul acestuia, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către Magazin pentru a informa Clientul despre produsele noi, promoții și servicii disponibile în Magazin.